چرخه اسکرام

چرخه اسکرام چگونه است؟

ساده است: بلافاصله اسپرینت بعدی را دقیقاً با همان روش شروع می کنیم. همه اسپرینت ها یکسان هستند و در ابتدا برای آماده سازی و زیرساخت ها وقت نمی گذاریم. آنها باید به تدریج در طول اسپرینت انجام شوند.

معمولا پروژه را تا زمانی ادامه می دهیم که متوجه شویم مقدار ارزش تجاری ایجاد شده توسط اسپرینت های دیرهنگام آنها را توجیه نمی کند. به یاد آورید: ما همیشه مهم ترین اقلام را انتخاب می کنیم، بنابراین پس از مدتی، فقط ویژگی های فانتزی در بک لاگ محصول ما باقی می ماند.

هرچند اگر مشتری اصرار کند، می‌توانید تا زمانی که همه ویژگی‌های ممکن توسعه پیدا کنند، ادامه دهید. با این وجود، باید به آنها فرصت دهید تا ارزش کسب و کار را درک کنند و پروژه را در زمان مناسب متوقف کنند. در مورد مشتریان، نظر شما در مورد قراردادها چیست؟

منبع: https://mplaza.pm

ترجمه اختصاصی از: https://ali-baghaei.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.