لغو اسپرینت ها

اگر مشتری دیگر به اقلام بک لاگ اسپرینت احتیاج ندارد یا به طور کلی بک لاگ اسپرینت دیگر منطقی نیست، مالک محصول اختیار لغو اسپرینت را دارد.

در این صورت، بلافاصله یک اسپرینت جدید را با برنامه ریزی جدید شروع می کنیم. البته همه تغییرات قبل از شروع اسپرینت جدید روی بک لاگ محصول اعمال می شود.

ما انتظار لغو اسپرینت به دفعات زیاد را نداریم؛ این اقدامی افراطی است. اگر اسپرینت های کوتاه داشته باشیم، معمولاً چنین تغییرات چشمگیری نخواهیم داشت. به طور کلی اسپرینت های کوتاهتر خطرات را کاهش می دهد.

خب بگذارید در پست آتی، قبل از ادامه دادن پست ها خلاصه ای سریع داشته باشیم. پیشنهاد می شود کمی وقت بگذارید تا مواردی را که قبلا بحث کرده ایم، مرور کنید. لازم نیست دوباره درس ها را بگذرانید، فقط از حافظه خود استفاده کنید.


منبع: https://mplaza.pm

ترجمه اختصاصی از: https://ali-baghaei.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.